Min kropp

Har äntligen tagit tag/ lyssnat på min kropp. 

Har igentligen mått dåligt i kroppen läääänge men de är först nu som ja lyssnar på kroppen och gör något åt det. Väntar på tid till en kurator. Tror att det kan bli jättebra. Att få släppa ut allt som finns inom sig. Just nu är ja sjukskriven för utmattningssyndrom och tänker fortsätta va de tills ja känner mig redo att göra något igen. Vissa dagar orkar ja göra massor, vissa inget alls:(
Glad att ja har folk runt mig som tar barnen utan att behöva be om det. Ibland är de skönt att bara få ligga kvar i sängen och gråta ur sig allt. Måste även lära mig att släppa på grejer på hemma och på jobbet. Att de finns (kanske) någon annan som kan göra de istället för mig. 
Idag tex är de en bra dag än så länge. Idag känner ja glädje/kärlek för min familj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0