v.10 lchf

 
Denna vecka visade vågen -1,2 kg.
Har publicerat veckans inlägg på söndagkvällen och sen vägt mig på måndag morgon. Så resultatet som stått i veckans lchf här ju varit vad som hänt på veckan ned vikten. Kommer bu fortsätta väga mig på måndagmorgon och skriva in resultatet. Så man går vikten för den veckan. Ni kanske inte förstår men huvudsaken  att ja gör de :)
Denna vecka kommer ja publicera mått på arm, ben, rumpa, mage i cm. Se hur mycket som hänt på kroppen sen ja började. 
 
Idag Fredag vart ja så fruktansvärt sugen på grillat. Vi grilla kött, kyckling, korv, koka färskpotatis, 4 olika såser, halloumi, lökringar, mozzarella sticks, vitlöksbröd. Så ja unnade mig faktiskt x antal lökringar ;) gott va de också.
 
Sen min viktresa startade 29/12-13 har dessa resultat visat sig.
Rumpa: -7 cm
Mage (midja) : -13 cm
Mage (under byst) : -14 cm
Arm: -3,5 cm
Lår: -4 cm
Vikt:  -10 kg
Började köra Allevo, pulverdiet. Funkade sådär. Sen bestämde ja mig för att prova lchf igen och ni kan ju läsa resultatet själva :)
Denna vecka har de oxå blivit lite träning. 
4,8 km promenad
26,5  Km på crosstrainern
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0