Altan mys


Sitter på altan under täcket med en kopp te i handen och ska strax betala räkningarna. Regnet smatrar på taket och ja känner mig halvt utvilad idag. Dock med hjälp av tabletter. Hade jätteont i magen i morse och någon konstig känsla i huvudet som ja inte kunde sätta fingret på. Vet inte om magen var magen eller om de va för tabletterna. Känner ångesten och paniken komma smygandes i kroppen, känner att ja måste göra något för att inte tänka för mycket. Vill bara bädda ner mig igen och gråta mängder men samtidigt när ja har folk runt mig så slipper ja tänka. 

Nu ett tag fram kommer denna blogg bli "tråkig". Allt ja har inom mig måste ut och här kan ja skriva VAD JAG VILL, NÄR JAG VILL
Vill du inte läsa, gå då bort från MIN BLOGG. Ibland blir de långa och ibland korta inlägg. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0