Åter kväll igen :(

Känner ett tryck i bröstet och svårt/jobbigt med andningen, myrkryp i benen och FRYSER.hämta extraknäcket tror ja. Behöver även lägga i den lilla prinsessan  i hennes säng. Sen  kan ja få pappa Jannes arm att ligga på. Skulle bara behöva ligga där på armen och släppa på trycket inom mig. Att bara få andas/gråta/skrika ut allt. 
Känner mig nervös inför morgondagen. 11:15 ska ja va på vc för mina "PROBLEM" henne ja prata med i morse ville att ja skulle gå till en kurator och ja sa blankt nej. Men tror att ja ändrar mig ang det då ja hört mycket bra men även lite sämre. 

Dax att försöka sova,,,,,hoppas tabletterna börjar verka för nu blev ja trött 

Kommentarer
Postat av: Johanna Järvenpää

Kurator kan vara toppen, jag gick hos en när det var som värst med mitt ex och jag måste säga att jag blev väldigt positiv. Det måste dock stämma med personkemi. Hoppas du kan få någon hjälp i alla fall. Kram

2014-06-30 @ 23:37:41
URL: http://cumgranosalis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0