nytt till mamman i huset

Att trivas med sig själv är något jag haft väldigt svårt för. Det är nu med x antal minus på vågen som jag börjar tycka om min kropp igen. Häng magen kommer jag ALDRIG trivas med så fortfarande klär man sig lite pösigt så det inte ska synas.
 
Men med - på vågen måste man ju få belöna sig själv med lite nytt i garderoben. Dock handla ja nyss lite klänningar till mig men de va något ja behövde inför sommaren. Detta behövde ja då allt sitter för löst på kroppen.
 
Detta vart det denna gång. + ett par vita skor att ha i sommar. Har ett par jag haft i 3-4 år som börjar ha gjort sitt. Så 99:- kunde ja gott kosta på mig för ett par nya.
Undra vad nästa grej ska bli när jag gått ner ytterligare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0