Sakta men säkert



För läääänge sen fick jag ett par röda byxor av min syster. Sommaren -13 provade jag dem och fick knappt upp dem över rumpan. Knäppa dem var inte på tal om. Fick för mig att testa dessa byxor för snart 2 veckor sedan. jaaa, ni ser ju själva. Satt på mig dem och dem sitter juinte bara löst i midjan. Tappa ju byxorna när ja gick ;)
 
Annars då?
just nu känns det som j a ALDRIG kommer till mitt mål :(
11 kg kvar men ja SKA komma ditt. Det lär ta tid och det är väl något ja måste lära mig. vill att det ska hända grejer på engång tyvärr.

Kommentarer
Postat av: Johanna Järvenpää

Du är superduktig!

2014-03-18 @ 17:04:08
URL: http://cumgranosalis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0