Viktuppdatering




sitter nyduschad i soffan under täcket och njuter av tystnaden....nästan, tv är på ;)
Jaaaa, hur går det nu då med min viktresa?
just nu går det rakt åt helvete rent ut sagt (skrivet)
För ett par veckor sen stod vågen på ca 3+ :(
men allt i livet är inte just nu som det ska vara/brukar vara.
Men nu kan ja nog va på väg igen. hoppas ja verkligen. ja vill så verkligen ha tillbaka min fina kropp.
Vågen idag stod på näääästan -3 kilo. dem ja gått upp. 500g - till så är ja där ja va förrut.
Men till 1April har jag ett mål. -5 kilo till på vågen ska ja gått ner så nu är de i med hårdhandsken som gäller.
Har ätit enligt lchf förut och vet att det fungerar jättebra på mig. Mår så mycket bättre i kroppen med lchf. Men att avstå frukt är ju sååå svårt. ja verkligen älskar allt som har med frukt att göra. Så nu får de väl bli en blandning av lchf och gi så får vi se.
Måste mäta mina mått med måttbandet oxå men de får vänta en evcka så ja får rättmått. Just nu är kroppen svullen pga kvinnliga veckan som strax bankar på dörren.
se när ja orkar och har tid att uppdatera nästa gång.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0