Årsresume del 2

April: livet tog en vändning.  Jag tog mig en ordentlig tankeställare. 
Vad det verkligen detta jag ville med livet?
Jag var tvungen att bestämma mig vad jag ville med mitt liv då de nu hade blivit dax att flytta. 
Så vi bestämde oss för att försöka igen. 
Möbler som vi köpt för att kunna få 2 boenden såldes. De gick nästan lite för bra. Alla möbler försvann på 1 vecka och huset försvann från försäljningen. 
Denna månad rullade på av bara farten men vi hann med och fira Jannes 35 års dag. 
 
 

Maj: livet rullade på och vi hade de bättre än någonsin. Allt hade blivit till de bättre. Vi kommunicerade med varandra på ett annat sätt. Både mot varandra och mot barnen. Thea lärde sig cykla utan stödhjul. De va så roligt och se barnen. Dem va så trevliga mot varandra och med varandra. 
 
 
 
 
Juni: livet rullade på och man fick annat att tänka på. Jag tog tag i mitt liv. Sökte hjälp för hur ja mådde. Hade under en läääängre period mått fruktansvärt dåligt i psyket men jag tänker alltid att ja är inte så dum i huvudet att ja behöver hjälp från kurator. Men nu kan ja med handen på hjärtat säga att de är de bästa ja gjort i livet. Förutom mina barn då. Fick diagnosen depression och sjukskrivningen va ett faktum för att ja någonsin skulle kunna komma tillbaka till livet. Just nu va ja så långt ner i depressionen att allt va åt helvete. Dagarna spenderades i sängen under täcket. Orkade inget. De va ja och sängen dag ut och dag in. Läkarbesök varvades med kuratorbesök, olika medicineringen och mängder med tårar. 
Att en kropp har så mycket tårar som kunde komma ur en. 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0