Årsresume

Januari: Då hade vi klivit in i 2014. Ett nytt spännande år väntade med spänning.
Livet rullade på som vanligt. Jobb och dagis om dagarna och ett hem som skulle skötas om. Tills det en dag sa stopp.. Ja bestämde mig för att göra något åt saken och livet. 
En seperation skulle vara det bästa. Skilsmässopapper skickades iväg och ja fick en lägenhet. Huset fixades för försäljning och möbler köptes och såldes så vi fick varsit boende. 
 
 

Februari: Årets andra månad kom och livet fortsatte att rulla på. De enda som gällde nu va allt kring seperation. Vi ville båda två att det skulle bli så bra som möjligt för barnen så mycket tankar och planering kring de.
Dax för Teo att fylla 5 år.
Mamma och pappas stora kille. 

 
 
Mars: livet rullade på med allt va de innebar. Möbler fortsattes att sälja då tanken va att vi skulle ha varsin lägenhet så sånt som ingen av oss skulle få plats med eller ville ha hamnade på blocket. 
De närmade sig flytt för min del och mycket tankar får i huvudet. 
Vad hade jag gjort?
Va det de här ja ville?
Va det de här som va de bästa? 
Gör ja verkligen rätt?
Va ville ja med livet?
 
De enda som cirkulerade i mitt huvud var mina älskade barn. 
Vad gjorde ja mot dem? 
Förtjänade dem ett liv som de va på väg till?
För en gång skull satte ja mig själv först och funderade på vad JAG ville med allt, med livet, med min familj som JAG hade sett till att de va som de va.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0