Gnäll gnäll gnäll


Just nu vet ja inte om ja ska skita, spy eller skratta. 
Somna som en gris vid 20:30 och vaknade nyss. Utvilad och jättepigg. 
Thea kom precis till våran säng och Janne kollade på någon film på tv. Så tog täcke och kudde och la mig på soffan. Så här ligger ja och kollar i taket. Finns ju ingen tv här inne så blir rätt tråkigt men får klara mig.
Har ju telefonen. Får kolla på Tradera lite. En mycket farlig sida. 
Får försöka vila lite oxå. Mår illa. Känner spyan upp och ner :/
Lite halvt förstoppad på de oxå. Visst är de härligt att vara gravid? 😝
Nedräkningen har börjat. Va på samtal i Måndags och de kändes så bra. En stor sten som lätta från mitt bröst. Men som jag skrev i tidigare inlägg. Litar inte på något förens ja har de svart på vit.

Massa gnäll inlägg till och från men de får ni ta. Min blogg och vill ni inte läsa om de ja skriver behöver man ju kanske inte gå in på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0