God morgon

 
I morse försov vi oss nästan.......när hände det sist liksom?
Brukar alltid sova halva natten i sängen och sen lägga mig på soffan vid 1-2 för att resten av familjen ska få sova. Men i natt har jag nog sovit som en stock. Somnade dock runt 12 då Thea höll på och bökade massor i går kväll. När Janne går till jobbet brukar vi mysa lite i sängen till barnkanalen och sen gå upp vid 7 och göra oss klara för dagen. Ett par ggr har jag ställt väckarklockan när Janne åker så vi inte ska missa klockan och i morse tänkte jag tanken men orken fanns inte till det. Barnen sov så tänkte också passa på att vila en stund till men de vart mer än en stund. Vaknade upp och kollade på klockan.....7:30 de var bara att gå upp och få barnen klara men vi han till skolan och förskolan. Dock fick jag väcka min prins och när hände det sist.
Detta vart dagens frukost......
När jag lämnat barnen på sina ställen tog jag lurarna i öronen och satte mig på cykeln. Vart ca 4 km och de kändes i fogarna kan jag lova men samtidigt var det skönt att komma ut och röra på sig. Får försöka mig på att ta en cykeltur varje morgon. Förbereda kroppen lite för vad som snart komma skall.
 
Snart dags att hämta mina små juveler igen. Tiden går så fort när man har dem på sina ställen. Idag hade jag planerat att vila då det är första dagen utan sjukdomar men de blir inte alltid som man tänkt sig. Skickat efter lite inför bb vistelsen. Så man kan packa väskan snart så allt är klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0