läkarbesök hit och läkarbesök ditt

Jaa, på Måndag är de dax igen för en tripp till läkaren. Är de inte barnen så är de jag. Tycker inte jag gör annat än springer till läkaren.
15:30 ska jag vara på us i Linköping på Måndag. Se hur det går. På Tisdag är de kuratorsamtal och på Onsdag ska jag jag till barnmorskan och Thea till logopeden. Sen är de 1,5 vecka som är lugn......
Då har vi inga besök inbokade...än. I veckan som kommer måste jag ringa vc för ytterligare ett läkarbesök. Ska boka in ett besök till min läkare innan 21 Maj. Men på Måndag hoppas jag de blir ett bra besök. Har redan fått ett muntligt ja men vill inte lite på de till 100% förens jag har de svart på vit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0