ryggläge

Precis lagt ner kroppen i soffan. Vart i Norrköping hela dagen och kollat när bröderna kör folkrace. Barnen tyckte det var så roligt.
Lite jobbigt för min kropp bara men de gick bättre än vad jag trodde. Men de var skönt att få komma hem och ta en varm dusch och slå ner röven i soffan.
Ska strax få på lite kläder på kroppen för vidare färd till mamma för lite god mat. Även fast jag inte är speciellt hungrig/sugen på mat nu för tiden ska de bli gott med lite mat i alla fall känner jag.
Nee, nu ska ja kolla in utbudet på hm. Se om de finns lite fina klänningar till mamman i huset. Känner mig som en flodhäst just nu och inget som passar denna kropp. Buffa lite på magen oxå, se om den lille ger sin mamma lite rörelser då det varit väldigt dåligt med sånt i dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0