soffläge

 
Sovit skapligt i natt. Vaknade vid 4:30 och la mig på soffan. Vaknade vid 7 av värsta ryggvärken. Brukar hjälpa med en varm dusch men inte idag. Fodrade barnen med frukost, plocka i diskmaskinen så den gör sitt jobb, sortera tvätt och startat en maskin så nu gör tvättmaskinen sitt jobb oxå. Namna barnens nya jackor och förberett inför morgondagen. Läkarbesök står på mitt schema och skola för Teo vilket han ser fram emot efter 2 veckor hemma.
 Janne ligger i sängen med feber och barnen ligger just nu bredvid med varsin telefon och spelar spel och kolalr på you tube.
Själv har ja slängt mig på soffan i liggläge med stenhård mage, onda förvärkar och ett enormt tryck neråt fifiin.
Ska strax förbereda inför mitt möte i morgon. Börjar redan bli nervös. HATAR att prata/berätta om hur jag mår. men men, bara att bita i det sura äpplet och stå på mig. Hoppas de leder till något bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0