Vill inte längre

 Precis som rubriken säger. Nu vill ja inte va gravid längre.kommer säkert säga något annat sen när bebis väl är ute ;) Älskar att va gravid och få känna allt som är runt omkring igentligen men denna gång har de varit jobbigt. Dels har de gått så fort. Haft massa läkarbesök både med barnen och mig själv. Gått och oroat mig inför förlossningen dag som natt fram tills nu igentligen så har inte njutit fullt ut av den härliga växande magen. Nu är de drygt 8 veckor, eller 62 dagar kvar. Så nedräkningen har börjat. Nu vill ja bara att han kommer ut. Börjar längta lite själv efter att få snusa bebis. Även den blivande storasystern längtar något fruktansvärt. Pratar med lillebror nästan varje dag. sitter i hans rum och kollar på alla grejer. Frågar minst 2 ggr om dagen om de är dax att plocka ut han. Mammas lilla tjej<3
 
Men nu får dem sista veckorna gå fort. Vill ha tillbaka min kropp, kunna gå som vanligt, sova på natten, slippa detta illamående som är hela tiden, denna jävla mensvärk hela tiden, halsbrännan ska vi inte prata om. Lika så humöret. Nee, vill ha tillbaka MIN kropp. Längtar efter långa barnvagnspromenader :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0