Kropp/viktnoja





Ja fy fasen va dåligt man mår över att se dessa bilder. Jag som kämpa sååå hårt. - 15 kg visade vågen och -15 cm runt midjan hade minskat när man såg ordet GRAVID i rutan på testet.
Ted är såå välkommen in i familjen men när kg ser min kropp mår ja sååå dåligt. Att bara gå in i garderoben och inse att inga byxor passar denna kropp längre. Ett par byxor har ja som kroppen får plats i. Magen ska vi inte tala om. Ingen tröja finns heller som täcker. Ser gravid ut i allt. Tuttar som hänger och en mage som man får samla upp vid knäna.  Man blir ju deprimerad bara av att se sig i spegeln. Ja vet att jag har fått 3 underbara barn men just nu mår ja sååå dåligt över min kropp. Har tappat 15 kg sen han föddes och de är bara 2 månader sen han låg i min mage så igentligen ska man va glad för de lilla men känner mig ändå äcklad av mig själv så som kroppen ser ut. Hade man bara pengarna så hade ja lagt mig under kniven för lääääänge sen. När jag kommer ner i dess svaker när ja mår skit brukar godis och mat döva smärtan för tillfället. Tills ja kommer på mig att må ännu sämre för allt ja stoppat i mig. Får väl kliva ur sängen och baka lite kesobröd och njuta av till frukost tillsammans med en kopp te, brieost och vitlöksalami. 
23 kg kvar till målvikt. Sen ska ja ligga under kniven och ta bort all lös hud som hänger på buken. Folk tar ju lån för att köpa nya tuttar, köpa julklappar, resa på semester, köpa bil så då kan väl ja låna pengar för att få min kropp att va fin och och att mitt psyke ska få må bra. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0