Energi???

ja, vart hittar man energi egentligen?
 
sitter i soffan och tvingar i mig frukost. Inne i den där perioden igen att ja inte kan äta och sen framåt kvällen så är ja jätte hungrig och äter allt ja kommer över. Känner mig äcklad av att äta. Sen framåt EM/kväll mår kroppen jätte dåligt så därför försöker ja tvinga i mig lite att äta just nu för att slippa bli däckat framåt 15.
 
bebis sover för tillfället men de brukar bara vara 15-20 min åt gången. Tvätt i tvättstugan som behöver vikas och läggas i allas garderober, en diskmaskin som behöver plockas ur, nappflaskor som behöver diskas, dammsugaren behöver matas, middagen behöver förberedas men energin är slut och jag kan inte hitta den någonstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0