Fredag



Tänkte lägga mig och vila efter att barnen var lämnade på sina ställen då ja sovit som en kratta i natt. Var supertrött igår kväll efter en heldag på vift. Somnade sittandes i sängen med mobilen i handen.
Vaknade vid 2 - tiden och var utvilad till max. Kunde verkligen inte somna om.
Vid dessa tillfällen blir jag bara stressad då jag vet att jag måste orka med barnen dagen efter men om jag inte kan sova blir kroppen helt förstörd dagen efter.
Strax efter 4 - tiden somna jag och vaknade av Teo vid halv 6. Kände mig mer död än levande just då.
 
Men som vanligt ska man bara göra de de först. Tänkte va snäll och skura av toaletten, dammsuga och bara vika tvätten i tvättstugan så vi slapp sånt i helgen och kunde njuta av helgen tillsammans utan en massa måsten.
Slutade i hemska sammandragningar så nu sitter ja i soffan med massa ``pappersjobb´´ som måste fixas. Papper inför bvc, läkarbesök x 3, utvecklingsamtal x 2 m.m. som sjukskriven trodde ja man skulle ha de lugnt omkring sig =)
 
Göra lite nytta kanske så allt de tråkiga är undanstökat till min aunderbaringar ska hämtas och vi kan invänta pappan och sen ta helg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0