Min räddning


Ja, just nu är panodil, vetekudde och en varm dusch emellanåt de som är bland de bästa. Denna ryggvärk gör mig irriterad och ledsen. Blir så begränsad i min vardag. Nakdelen är väl att ja får så ont i magen av att äta panodil så drar mig liiiite att äta dem. 

När ja väntade Teo va ja sjukskriven från v.13
Nu har ja vart hemma ett bra tag pga andra orsaker men de gör ju inte saken bättre heller. 
Med Thea mådde ja hur bra som helst. Nu ligger ja mest om dagarna. Detta illamående tar knäcken på mig. Lika så denna ryggvärk. Har mått dåligt psykiskt ett bra tag och genom att ha ont, illamående och att inte kunna göra allt gör att ja mår dåligt oxå. Så får se vart detta slutar :/
Just nu vill ja bara att de ska bli juni så detta är över. Men samtidigt vill ja njuta av min mage men kan inte riktigt göra de. Tycker bara att allt är jobbigt. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0