sängläge

ja, idag blir det sängläge. Illamående till tusen och tabletterna hjälper inte så det är väl bara att stå ut. Förutom illamående, ryggont, bäckenet som tar kål på mig så har de nu börjat illa neråt vänster höft/skinka/ben. Så här mådde jag när jag väntade Teo. Just nu vill jag inget mer än att det ska vara över. Njuter inte alls av magen. Mår bara dåligt av den.
 
Pga mitt mående och att jag inte orkar så mycket så blir jag nedstämd. Är van att göra det mesta själv men nu får man göra lite då och lite då.
I lördags var jag ner till jobbet och skickade lite papper och ditt har jag max 2-3 min att gå. Herregud vad slut i ryggen jag var när jag kom ditt.
 
Sover knappt på nätterna då ryggen gör så förskräckligt ont så fort jag ligger ner. Så halvsitter med hjälp av ett helt gäng kuddar just nu på nätterna. Men allt för att få sova. Sen att inga kläder passar gör ju inte humöret bättre. Har 3 leggings och ett par jeans som jag kan få på mig. Sen mina älskade mjukisar. Men snart är våren och sommaren här (förhoppningsvis) så då får klänningarna plockas fram.
 
Riktigt gnällinlägg men de t är så här jag känner mig just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0