Denna mage :(

Ja, då tar vi en sväng med buksmärtor inatt :(

Somna skapligt ok igår kväll. Dock sovit oroligt. Vakna till vid 2:45 och kände mig konstig. Illamående och uppblåst/körig i magen. 
Kräksjukan va de första som slog mig.

Janne säger alltid till mig att ta med telefonen så här på natten när magen bråkar så ja kan ringa på honom om de är något. Naturligtvis gjorde ja inte de nu och väl på toaletten drog de igång ordentligt. Men samtidigt va de milt denna gång. 40 min senare ligger ja nu på soffan, tabletter intagna, magen är bokstavligen tom efter dessa 30 min på toaletten där de bara forsa ur mig :(
Magen är öm och Illamåendet åker berg och dalbana. 
Se om man kan slumra en timme eller två innan "morgonarbetet" 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0