ikea shopping


           
 
            
 
 
 
 
 
 

Lite ikea shopping så här på morgonkvisten.
Va på ikea igår och handlade detta på bilden, kom till kassan, ställde ifrån mig kassen för att gå till gardinerna en snabbis och hämta en förpackning gardiner. Var väl borta max 5 min. Kommer tillbaka och den jävla kassen är spårlöst borta. Fråga en ur personalen och dem lät grejerna stå 3-4 timmar innan dem plocka bort grejerna till ett annat rum för att sedan plocka tillbaka grejerna på kvällen. Men påsen fanns ingenstanns. Kollade runt vid kassorna oxå ifal någon kanske tagit fel kasse och bara ställt den någon annanstans men de va spårlöst borta. Orkade verkligen inte springa runt på ikea igen och plocka på mig grejerna så de vart billigt och bra för Janne igår;)
Dock vart de dyrare idag när ja istället beställde grejerna över nätet...heheh
50:- i frakt kan de va värt och få hem de man vill ha. Hittade dock 3 ljus ja ville ha i vardasgrummet oxå men vill inte ha doftljus =(
alla turkosa ljus va doftljus. jaja...får bli en tur till rusta och inhandla turkosa och gröna ljus och ljushållare. Även en turkos och grön matta ska hittas. Tog vardagsrummsmattan till altan häromdagen så är lite naket i v.rummet.
Men utan bil kommer man ingenstanns.......Hur f***n gjorde man för när man inget körkort hade?????
Skulle aldrig klara mig idag utan mitt kort. Planerna för helgen var att åka till ikea och rusta för grejer till altan och v.rummet, lager 157 för lite nya vårkläder till barnen, jula för nya cykelhjälmar, biltema för lite färg, skopunkten för nya vårskor och stövlar till barnen. Men utan bil kommer vi ingenstanns :(
Trodde båda 2 att bilen skulle va klar denna vecka men de lät sädär att få den tillbaka innan i morgon. Några delar är fortfarande på lack. jaj, så är de när gubben ska ut och köra på kvällen =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0