Slapp dag

Idag är ja såååå trött. Sovit sådär inatt.la mig på soffan vid 2 tiden men somna igen vid 4-5. Vakna av Jannes kl men då kände ja mig mer död än levande. Inga problem att ta sig ur soffan men sen när ja kom hem......herregud......då slog tröttheten till ordentligt.
Cyklade till skola och förskola idag. Hem och tog en sväng med Draken, frukost i soffan och här ligger ja än. Måste Dick ta mig upp och in i duschen då ett besök hos bm väntar.

Hade världens bästa bm med dem andra barnen men hon gör nästan bara ul idag så fick en ny vilket kändes sådär först. Men gav de en chans och trivs så bra med henne. 
Då bilen står på verkstad i Motala fick ja ringa och se om ja kunde få byta tid. Prata med mvc och efter bara 10 min ringer min bm upp mig och tar mig extra idag på din kontors tid. Hon är för bra :)
Ska bli spännande och se hur stor magen är. Lyssna på den lille ska vi oxå göra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0