Snart dax att bli 3 barns mamma <3

Ja, snart är de dax. Tiden går fort och snart är förlossningen vid dörren. 94 dagar kvar till beräknat men båda är ju förtidigt födda men finns ju inget som tyder på att denna lille rakare kommer tidigare. Men får jag som jag vill så kommer även denna tidigare. Denna gång blir de ev planerat snitt.
Har fått värdens bästa barnmorska även denna gång men tyvärr slutar hon när ja är i v. 36 så kommer bara träffa henne till v. 35 besöket tyvärr. Men hon hoppades att snittet skulle vara beviljat tills dess och hon skulle hjälpa mig så de skulle vara de. Har även anteckningar från kuratorn så hoppas att dem ska hjälpa mig på aurora mötet i April. Fick en tid till aurora läkaren men vill verkligen inte träffa henne och bm boka om mig till en aurora bm istället så får hon framföra till läkaren sen. Hoppas verkligen inte de ska bli några problem. Ska sätta mig och skriva ner mina tankar och funderingar så ja har de med mig. Brukar oftast få block out när man kommer till läkaren om alla frågor man hade.
 
Dessa kläder hitta ja på en sälj sida på facebook. Älskar att handla när de knappt kostar något. Allt på bilden gav ja 40:- för. Inga pengar ju :)
Speciellt när dem är så små och växer hela tiden. Hinner ju knappt köpa hem kläder så växer dem ur de. Teo som växte 10 cm på 1 månad när han va liten så vet va ja har att vänta. Teo va 50 cm lång när han föddes och på 1 månaders kollen på bvc va han 60 cm lång. Så denna lilla krabbat har ju att brås på =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0