Uttråkad till max

Jaa, precis som rubriken lyder är ja oerhört uttråkad. Gjorde mig iordning i morse för en tur till Linköping när ja lämnat barnen. Samtidigt som jag vill åka vill ja inte åka. Förstår inte varför ja har så svårt med vissa grejer. Åka till Linköping och kolla eller skulle jag ta Motala. Sen vart ja fundersam på om ja skulle möta upp mamma och följa med till Finspång eller om ja skulle slänga mig på soffan. Janne vill att ja är hemma och tar de lugnt. Vilar mig när ja ändå har chansen då han ser hur ont och jobbigt ja har de på kvällen. Men samtidigt vill han ju att ja ska komma ut också så ja inte blir nedstämt och uttråkad. Idag har ja ONT i ryggen som kommer och går. Väldigt tryck neråt så är väl lika bra att vila idag. Janne har inte tid att födda barn just nu då det är mycket på jobbet så är väl bäst att lyssna och ta de lugnt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0