Rörig månad

Månaden som varit har verkligen varit helt upp och ner.
Förra veckan åkte Janne till Stockholm och jobbade några dagar. Jag skulle jobba visa nätter så mormor fick rycka in och passa barnen, Thea skulle fylla 5 år och jag hade beställt presenter som inte kom. Men tror att dagen vart bra i alla fall. Ted skulle döpas och 3 dagar innan dopet såg de ut som att de skulle bli inställt. Tårtor ha de jag beställt som helt plötsligt inte vart några. Prästen hade missat oss så dopsamtalet blev 15 timmar INNAN dopet skulle vara. nyckeln till församlingshemmet höll vi också på att bli utan men som löste sig i sista sekunden. + att alla 3 barnen började bli sjuka. Ted var jättesnorig och hostig. Men nu är han döpt efter allt strul ;)
Huset fick sig en renovering också mitt i allt detta. 8 fönster och 3 nya dörrar skulle på huset. Varav en dörr skulle bytas plats på. Att komma hem till de kaoset som blev efter detta byte var hemskt. Tog mig lite mer än 10 timmar att få ordning på kaoset. Mitt i allt detta lägger luftvärmepumpen av också så en tekniker fick ringas ut och felsöka vad felet var. Under tiden fick vi bo hos mamma. Hemma i huset var de 10 grader och där kunde vi inte vistas. Så i Måndags kunde vi äntligen flytta hem igen ;)
Månaden som kommer blir väl också mycket att göra men hoppas den kommer vara lite lugnare.
*Janne åker till Stockholm genom jobbet ett par dagar
*Jag jobbar
*Teo ska träffa skolsköterskan och även vaccineras
*Ted ska till bvc
*Samtal med kuratorn
*Stockholm resa
*Montering av ny luftvärmepump
*Besiktning av husets nya fönster
 De va r väl lite av vad som väntar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0