160 km på 32 dagar

Precis kommit in. Vart ute på en promenad. 4,5 km vart det. Brukar bli drygt 5,8-6 km men hade Teo med mig nu så de vart en liten runda.
När jag kom hem fick jag en konstig ide. Måste ju utmana mig själv lite för att orka framåt. Fredagen den 27/5 åker vi till Strängnäs Janne och ja. Vi ska på bröllop på lördagen så vi åker på fredagen och kommer hem på söndagen. Så då ska barnen spendera tid med mormor och morfar.
 
Men nu till min utmaning. Har precis avslutad 30 dagars utmaningen med benböj, benlyft, armhävningar och plankan. Så nu ska ja göra något igen.
Idag är det 32 dagar tills vi åker. Jag ska promenera ihop 160 km på dem dagarna.
 
Så 160 km på 32 dagar. Kommer inte bli några problem ;)
Så räknar jag bort dagens km så är det BARA 155,5 km kvar.
 
Önska mig lycka till ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0