Lugn dag hemma

Jaaa, idag blir det en lugn dag hemma.
Jobbat 11 timmar inatt och idag har jag Teo hemma från skolan då han kräktes igår. Idag är det inga som helst problem på/med honom så visst skulle han kunnat vara i skolan men tar de säkra före de osäkra ifall det är något. Håller Thea hemma från förskolan också då vi inte vill ha någon smitta hos oss eller sprida den vidare till någon annan.
 
Just nu ligger Teo på madrassen på golvet i vardagsrummet och kollar tv och spelar på plattan emellanåt. Thea sitter med mobilen och kollar film. Ted sover ute i vagnen. Själv har jag precis duschat och betalat räkningarna så nu ska jag bara försöka komma på hur jag ska överleva till kvällen. Är sjukt trött just nu........Jobbade i fredags, semester i lördags, jobbade söndag och sov 3 timmar när jag kom hem och åkte sen till jobbet. så 3 timmar sömn i kroppen sen i söndags :/
 
 
Annars händer inte mycket. Måste ta mig till affären och handla lite då kylen är tom. Fixa klipptid till mig och även komma på hur jag ska klippa mig. skjorta till Janne är det enda som fattas nu till bröllopet.
 
 
Teds 1 års present är inhandlad. väntar bara på leverans av den.
Räkning från Wasa kredit kom i Fredags också så nu hoppas jag bara att detta skit ska vara över snart.
 
Nee, bäst och göra något så jag inte somnar.......sjukt tröött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0