Julafton

 Jaaa, semestern är inte ens avslutad och jag börjar redan tänka på jul. Jobbar jag fortfarande 63% och vi har kvar schemat vi har nu jobbar jag 2 av dagarna i jul. Får ja tjänsten på 90% som ska bli ledig och vi har detta schema kommer ja jobba alla julens dagar. Igår bestämde vi att vi bara ska vara hemma. Äta tomtegröt med saftsoppa till frukost. Mysa runt hela dagen i pyjamas, äta middag med massa goda saker, kolla på Kalle anka, äta massa godis, pepparkakor, glögg, öppna julklappar, slöa i soffan, massa tända ljus, julmusik. Bara ta dagen som den kommer helt enkelt och bara vara. 
 
Julklappar har vi börjat prata om lite smått. Visst att De blir samma summa i slutet om man köper lite här och där eller köper allt på en gång. Gillar att köpa lite här och lite där så känns de inte så mycket på en gång :)
 
problemet är bara att ja har INGEN aning om vad man ska hitta på till barnen. Vi prata lite om man skulle vänta till veckan innan jul och åka ner till Ullared och köpa allt. Men ja vet inte. Har kollat runt lite på nätet och sett lite grejer ja kan tänka mig men de återstår och se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0