Mitt mående/liv

 
känner mig fett, ful, tjock, äcklig och den tanken är sååå jävla svår att bli av med. Har haft den i sååå många år och hoppas verkligen kunna bli av med den någon gång. Att man sen har en buk som hänger som ja inte kan bli av med som gör att kläder inte passar och allt ja sätter på mig gör mig tjock och fett. Vill knappt vissa mig för Janne då ja äcklas så mycket av min kropp. Visst att ja Har gått ner 34 kg sen Ted föddes men ja kan inte känna glädjen i de eller känna mig fin.Visst att ja kan skratta och le ibland men  Känner mig bara äcklad av min kropp vilket gör att mitt psyke mår ännu sämre. Med lite arbete dövar ja den värsta smärtan och att sen inte sova efter 10 Tim på jobbet gör att ja skadar kroppen ännu mer.  Dåligt med sömn, ingen mat och bara jobb. Kan bara sluta på ett viss och där har ja redan varit en gång och LIVRÄDD för att hamna där igen. Men ändå fortsätter man. 
 
Tänk om man ändå hade 60 tusen så man kunde få lägga sig på operationsbordet och bli av med all överflödig hud. Vilken lycka. Men de känns väldigt långt bort tyvärr :( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0