choklad

i kylen här hemma finns det många olika goda mörka choklader. Älskar mörk choklad och skulle kunna äta massor. Dem senaste gångerna när jag ätit choklad har ja fått fruktansvärt ont i magen så jag funderar på om det kan vara chokladen jag får ont av.
I Fredags gjorde jag en underbart god kladdkaka ( lchf) som jag skulle kunna äta hur mycket som helst från. I Lördags fick jag fruktansvärda onda smärtor i magen och funderade då på om det kunde varit chokladen då de är de enda jag ätit som skiljer sig från det vanliga.
 
När vi kom från Linköping i Lördags var jag vrååååål hungrig så medans varorna packades in åt man det man kom över. Då stod kladdakakan väldigt nära intill. Så det som var kvar i formen delade thea och jag på. Herregud vad ont i magen jag fick sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0