Inget intressant

Jaaa, precis om rubriken lyder så har jag inget intressant att skriva om ändå. Barnen sover och hoppas dem gör de tills i morgon. Då ska lilltjejen till förskolan. Vi andra bäddar ner oss i vardagsrummet och ser på tv. Middagen är redan förberedd så de behöver ja inte tänka på i morgon. De är om jag ska spendera tid i tvättstugan om jag orkar. Finns MASSOR att vika och lägga i garderoberna men de är ju sååå tråkigt. Men ett ont måste tyvärr. 
 
Idag har vi inte gjort ett dugg. Spenderat halva dagen i vardagsrummet och halva hos mamma/mormor. Fixat middagen och läst läxa med Teo. Avslutade kvällen med ett parti Uno med grannen. Jannes kostym kom idag oxå till bröllopet i Maj så den har han provat. Så nu kan vi checka av de från listan. Klänning och smink till mig är klart. Bara skor, väska och kofta som ska införskaffas. Till Janne ska vi hitta ett par skor. Sen är vi redo för en helg bara vi två som ska spenderas på ett hotell i Strängnäs. Ska få medverka när jannes bror ska gifta sig. Så de ska bli riktigt roligt. De ser jag fram emot massor. Tur vi har värdens bästa mormor och morfar som ställer upp och tar barnen. Den helgen ska jag verkligen njuta och ladda batterierna till Max. Fick de sista rummet med badkar så de ska ja njuta av oxå. 
 
Vi har lite att göra i år.
först ut nu är våran första bebis som ska fylla 7 år. Herregud, redan 7 år. Vet inte vart livet försvann med dem åren. Fixa tårta och något paket till dess. Har redan köpt 4 paket som väntar på att bli inslagna men är ju så roligt att handla till barnen så de blir nog ett par stycken till ☺️
 
Sen har vi bröllopet, Ted fyller 1 år, jag fyller 30 😁, thea ska börja förskoleklass Och där undrar man oxå vart tiden tagit vägen Igentligen. Måste ta oss en ordentlig funderare på hur länge jag ska vara mammaledig. Bara tanken på att min lilla bebis ska börja förskolan gör så jag mår dåligt. Tänk om man alltid kunde få vara hemma med barnen. 
Även en 40 årsdag och en 50 årsdag ska vi hinna med. Thea ska fylla 6 år oxå. Sen är de väl bara börja planera för julen igen. 
 
ja ja, de va lite kvälls tankar som jag satt inne med just nu, nu blir de kolla runt lite på nätet. Ska kolla in lager 157 efter lite kläder till Teo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0