Torsdag kväll

 jaaaa, dessa rubriker hela tiden. Vet knappt va ja ska skriva där så blir en tråkig som veckans dag.
 
Idag har grannen släpat med mig till Borensbergs och skaffat träningskort. Så nu ska denna mamman få tillbaka sin kropp. Några kg att gå ner och sen snygga till kroppen lite. Bli av med "mammamagen" skulle vara skönt. Kommer säkert tappa tålamodet efter ett tag men nu jäklar ska ja klara detta.
 
Även köpt mig ett par nya skor. Pratat om de länge att jag behöver nya promenadskor så nu vart de äntligen ett par. Behöver ju ett par när ja tränar så köper nya promenadskor så kan ja slita på dem andra på gymet. 
 
Dessa ska jag promenera i så fort de blir bättre väder ute. Har ju ett mål och de målet ska ja fasen nå. Nu ska kroppen och psyket få må bra en gång för alla.
 
Shoppat lite på lager157 till Teo och Janne. Ett par skor och strumpor till gubben och strumpor, byxa, tröja,          t-shirt och keps till sonen. Jag fick strumpor vilket ekar tomt av i lådan. 
 
Måste även beställa 7-års tårta till Teo. Fyller ju år snart ;)
 
neee, nu ska ja mysa med gubben framför tv. Passa på medansvar barnen sover. Snart sängar för mig oxå. Helgen består av jobb. På måndag mellan två jobbpass blir det ett besök i skolan. Tjällmo skola fyller 90 år så de måste vi gå ditt och kolla. Sen blir de nog gymmet tisdag, onsdag och torsdag. Sen blir de ett pass på "kvällan" på fredag. Sen ledig helg ;) vilket jag funderar på om Teo och jag ska hitta på något. Eller om Janne vill göra något med honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0