Frestelsen blev för stor :(


Igår skulle vi dipa lite grönsaker. Barnen önska chips till. Jag tänkte ta grönsaker och sen "fuska" med dipen. Sluta med att frestelsen blev för stor. 3 olika skålar med chips framför ansiktet. Tog dock bara ett par chips innan ja insåg va "äckligt" de var/är. Dock hade Thea köpt en Marabou chokladkaka med oreo smak och den är ju bara såååå god. Så halva den slank ner oxå. Idag känner jag mig trött, seg, irriterad, tung i huvudet och inte minst äcklad. Känner hur illamåendet åker upp och ner i magen. Känner mig ful, fett och äcklig. Så nu är de tillbaka till motivationen som gäller. 17 kg kvar innan målgång. 
4 kg till inskrivningsvikten med Ted. 
Nu j****r ska skiten bort. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0