2:andra dagen denna vecka

 
Sitter vid köksbordet och äter ägg, räkor och majonnäs. Majonnäsen med dill är såååå god. Kan äta ihjäl mig på den ☺️
 
Ted ligger i vagnen och sover efter en promenad med sin mamma. 5 km vart de. Riktigt skönt ute idag även fast de är lite halt och slask. 
 
Inatt vaknade minstingen vid 02 och sen vid 05. men de var bara att gå upp och se glad ut. Så middagen är förbered till kvällen. Potatisen är skalad och ligger i vatten. Köttfärsrullen är gjord och ligger i kylskåpet och väntar på att få bli tillagad. 
Man lägger bacon som en botten, köttfärs på baconen och sen massa riven ost. Rullar ihop och lägger i en form och sen in i ugnen. 175-200 grader i 15-20 min.....mmmmmm är ju så gott. Barnen och Janne gillat oxå. Janne och barnen får potatis och gräddsås till. Jag gör nog spenat till mig. 
 
Thea är på förskolan och Teo i skolan. Diskmaskinen är körd så den ska väl plockas ut. Dammsuga ska vi oxå göra. Med tanke på att Ted kryper på golvet så behövs de. Knäckebröd ska vi fixa oxå så de finns. Janne och barnen äter ju av de oxå så de tar ju slut sååå fort. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0