Blandat inlägg

I skrivande stund halvsitter jag i sängen. Ska strax kolla in lite kläder till kommande bröllop så man kan pricka av de från att gör listan. 
 
Barnen sover och Janne jobbar. Så jag passade på och tog 20 min på gåbandet och 2x 7 min på workout appen. Jädrar va jobbigt de va.
 
Annars känner jag mig sååå uppsvälld och svullen. Hungrig på ALLT. Äter allt jag kommer åt Vilket blir mindre bra grejer när kylen nästa ekar tom. Nötter är de ändå "onyttiga" ja stoppat i mig idag om man ser till lchf.
Nya tag i morgon. 
Kollade och ska givetvis ha mensen fredagen vid bröllopet 😡 Dag nr 2 på mensen brukar va massor och de är ju givetvis dagen vid bröllopet så denna månad flyttar ja fram den en vecka så de är därför ja känner mig uppsvälld och hungrig på allt. Brukar bli de dagarna innan men bara att stå ut. 
 
I morgon blir de inte mycket gjort...tror vi.
Teo är i skolan och Thea är på förskolan. Gymmet är de enda ja har planerat men de blir efter 17 när Janne är hemma.
 
neee, kolla kläder till bröllopet innan sovdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0