Blandat tjat

långfredag idag då. I morse när jag var på väg hem från gymmet ringde Janne och fråga om vi skulle bege oss mot Vimmerby. Sagt och gjort. Hem och packa sköterskan, extra kläder och regnkläder till barnen, lite dricka och ätbart så begav vi oss senare av mot Vimmerby och folkrace. Så nu sitter jag i soffan med en stor skål godis. Efter 3 bitar känner jag redan va äckligt de är. Jaaa, ja tillät mig att fuska idag vilket man redan ångrar. Ted sover i pappas famn i soffan, Teo ligger på en madrass på golvet och kollar på en film på tv och Thea ligger i sin säng och kollar på en film. Ska väl strax krypa ner i sängen. Blivit riktigt trött på kvällarna nu för tiden. Somnar redan mellan 20-21 
 
 
Annars har jag 1,5 kg drygt kvar tills jag är nere på vikten jag vägde när jag skrev in mig hos barnmorskan när jag väntade Ted. Men än är det massor kg kvar. 
 
Har nog hittat min klänning till bröllopet i Maj oxå. Även skor. Bara väska, smycken och något att ha över axlarna vad man nu ska ha.
 
Neee, nu ska jag titta på tv lite med Teo och Janne innan de blir sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0