Klänning till bröllopet

 
1.                                                      2.                                                     3.
4.                                                      5.                                                    6.

 
Dessa klänningar har jag hittat som jag funderar på till bröllopet vi ska gå på i Maj. Skor, väska och även någon kofta/tröja behöver jag ha till. Vet du något bra ställe att köpa de på så hojta till. Ska kolla datorn i kväll när dem små sover om jag hittar något passande i samma butik som dessa klänningar. 
 
Dels har jag väldigt dåligt självförtroende och sen går jag aldrig i klänning så har jättesvårt att se mig en någon av dessa men det är dem här jag fastnat för. Priserna ligger mellan 199-299:- så dem är inte så farligT dyra heller. Vill inte köpa något för massa hundra lappar som jag sen vet blir hängandes i garderoben bara. 
 
Vilket nummer på klänning ska jag välja?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0