Måndag

 
 
Status här hemma just nu.
Jag sitter på arslet i soffan och thea ligger på golvet.Ted sover.
Sovit i 1,5 timme. När hände det sist så här mitt i veckan. Han har sovit i sitt rum nu i en veckas tid och det har fungerat superbra. Men idag får vi nog flytta in hans spjälsäng så han kan sova i den. När han nu sovit i resesängar så prasslar det när han rör på sig eller vi lägger ner honom så han vaknar. I natt har han sovit hos oss då han vakna hela tiden när vi la ner honom i sängen. Så det får bli dagens jobb när han vaknar. 
 
Tvättstugan är tom så där har vi inget arbete i dag. De vi ska fixa är korvstroganoff till kvällen. Men de har vi hela dagen på oss att fixa. Thea ska till tandläkaren 14:30 så de är det enda vi har att passa idag. Janne kommer hem vid 14 och följer med henne till tandläkaren. Så slipper jag köra hehe 
I kväll är de föräldramöte på skolan så de får hamna på min lott att göra. 
 
Annars har vi INGET inplanerat i veckan. Vilket ska bli sååå skönt. Vart hur mycket som helst nu i 2 veckor så nu ska vi bara vara hemma och ta de lugnt. Skriva mitt schema ska ja göra så jannes jobb vet när han ska vara pappaledig. Beställa klänning måste ja göra oxå. Men har fortfarande beslutsångest delux 😟
 
Skriva inköpslista/matlistan måste oxå fixas.....ja ni ser ju. Nu fick vi lite att göra i veckan hehe
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0