Godmorgon lördag

ligger i sängen och kollar på tv och lyssnar på Janne som sover. Igår när vi kom till hotellet boka vi bad på taket i bubbelpoolen. Lite dusch och fix så begav vi oss ut för att äta något. Harrys bredvid hotellet hade after work så de var rätt mycket folk. Hög musik oxå som jag inte var sugen på då huvudvärken börja göra sig påmind.så det slutade med olika röror och rostbiff i sängen på hotellrummet. Därefter somnade vi nog som två grisar.....hehe
 
somnade väl för tidigt för själv vakna jag vid 4 och var hur pigg som helst. Så i skrivande stund har jag hunnit med ett bad, rakat benen och nu ligger jag åter i sängen och väntar på frukosten ska öppna. Är sååååå hungrig just nu. 
 
Se vad vi ska hitta på under dagen idag. Bröllopet börjar 15:30 så vi har ett par timmar att "slå ihjäl"
Lägga sig ner i sängen kanske och se om man kan blunda två minuter. Är ju lite för tyst och lungt utan mina tre små hjärtan 💕




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0