Inför bröllopet

jaa, nu är vi då inne i månaden Maj. Månaden som ett bröllop ska stunda. Beställde precis parfym och deo till Janne. Har han bara skjorta kvar att införskaffa. En klippning av håret oxå. Sen är han klar.
Själv har jag de mesta klart. En fundering hur håret ska vara. Antingen ska ja göra något ordentligt och klippa av mig håret lagom till bröllopet. Men är rädd för att jag ser för tjock ut i ansiktet. Annars ska jag bara klippa av topparna och sen spraya upp d lite till bröllopet. Kanske sätta något spänne i håret. Men kan inte bestämma mig hur jag ska göra.Måste bestämma mig ganska snart. 
 
 
 
Annars händer inte mycket här. Jobbat extra inatt så sitter i soffan halvdöd. Thea kollar på Barnkanalen, Ted sover och Teo är i skolan.

När bröllopet är över är de dax att börja förbereda inför 1 års dagen och 30 års dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0