Freeno

 
 
Fick syn på dessa drickor på någon sida på nätet och var ju då direkt tvungen att köpa en av varje och testa. 
 Finns i fyra olika smaker
crisp pear- denna var riktig god. Smakade verkligen päron. är en frukt älskare så denna kommer jag köpa fler gånger. 
mango/orange- smakade massor apelsin. Säkert jättegod kall, en varm sommardag. Jag som älskar apelsin kan detta bli ett bra komplement till. Inget som jag vill dricka ofta men någon gång i bland.
pinapple/coconut- har nye smakat denna än men ser fram emot va de kan va för något. Är inget fan av kokos annars så ska bli spännande. 
strawberry/lime- smaka varken jordgubb eller lime. Konstig efter smak. Kommer inte drickas igen. Kan inte ens dricka upp den jag har. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0