inför operation

Nedräkningen har väl mer eller mindre börjat i huvudet. Berättade för Janne i går att första veckan är det han som får se till att det finns mat på bordet, mat i kylen, tvätten i garderoberna, städat och att barnen är nöjda och glada.
Han fick väl mer eller mindre lite panik...heheh synd att kiosken är stängd sa han. Annars hade maten varit fixad....hehe
 
Måste ringa fk ang sjukskrivningen så allt är ok då jag just nu bara jobbar 90%
Måste köpa en korsett så jag har 2 st så jag kan byta. Ska ha en 24/7 i 2 veckor så kan va skönt att ha en att byta med så man kan tvätta den ena. Köpt mig en gossig mjukbxor och tröja som jag kan bo i efter operationen oxå. Är ju sån att jag måste planera så allt är i sin ordning. Blir väl att förbereda matlådor så Janne har. Men men, de löser sig säkert. Mest bara jag som har svårt att släppa kontrollen.
 
Vill bara ha mitt op datum nu, helst i går ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0