kolhydrater

min kropp skriker just nu efter kolhydrater. Månaden som var åt jag kolhydrater varje helg vilket resulterade i knappt något minus på vågen. Så nu är det stenhårt som gäller. Men samtidigt JÄVLIGT SVÅRT då Janne köpt 2 st marabou chokladkakor med oreo smak. Den bästa jag vet. Dem ligger dessutom precis i min ögonvrå när jag öppnar kylskåpet :(
Samtidigt kommer jag inte ut på promenad heller då dem stora barnen inte vill. Har teddies hemma i feber och snor så då är dem större oxå hemma. Så här sitter vi nu med monster i huvudet som berättar hur tjock, fett, ful, äcklig jag är. Detta huvudmonster hatar jag. Just nu vill han att jag ska äta upp hela chokladkakan i kylen vilket inte är långt borta =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0