kolhydrater

Dessa jävla kolhydrater som min kropp ätit nu på sistone. Och det är ju ingen annan än jag som stoppat dem i min mun. I Lördags efter vi delat på Teos 180 säng så Ted och Teo fick varsin 90 säng i stället var klockan massor så de beställdes pixxa. Och vet ni,,,,,,,jag åt upp en hel pizza......usch och fy och blä.
Var det gott?
Inte för fem öre. Smakade ingenting. Men ändå stoppa man i sig.
Vart jag mätt?
Inte alls. Först vart man proppmätt för att sen bli hungrig bara minuter efter vi plockat undan i köket.
Mådde jag bra?
Inte alls. Kände mig tjock, fett, ful, äcklig. Och dagen efter ska vi inte prata om. Herregud vilken huvudvärk jag hade. Har man inte ätit kolhydrater på ett bra tag så blir man nästan bakfull. Jag mår illa, känner mig äcklad, trött, huvudvärk, seg i kroppen, orkar inget, vill bara ligga i sängen och sova. Men nu får de fasen va slut på allt vad onyttigt heter. Teddies sover just nu men när han vaknar ska vi till affären och köpa lite kryddor om han har. Ska prova baka vörtbröd ;) ett nyttigt sådant utan vitt mjöl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0