viktuppdatering

faaaan, gått upp 1,9 kg på en månad. Detta gör att mitt psyke blir helt upp och ner. Men samtidigt är jag konstant hungrig så äter ju mest hela tiden.
Samtidigt ska jag väll igentligen vara nöjd då jag gått ner 35 kg men att vilja komma i mål med dessa ynka 3,7 kg som nu då är kvar gör mig såååå irriterad att jag inte kommer ditt. Dessa sista kilon är ju sååå jäkla svåra. Vet inte om jag har massa vätska i kroppen oxå. Provade nämligen jeansen jag köpte i ullared och fick inte på mig dem =(
samtidigt provade jag inte så där jätte mycket heller då jag gjort illa tummen häromdagen och knappt kan använda höger handen till så jäklans mycket. Bara skala potatis tog mellan 20-30 min igår vilket annars tar 10 min.

Målet med viktminskningen var ju denna operation som nu äntligen ska bli av i februari men samtidigt vill jag inte lägga av med viktminskningen helt då jag känner att jag behöver mina promenader och uppstrukturerad mat.

Varit så där med promenader. Dels vart de s kallt så ja höll på och frysa önder men de löste jag med dubbla byxor =)
Förut har teddies och jag tagit 1 timmes promenad när vi lämnat i skolan men sen jag började jobba 90 % har vi inte lika många lediga dagar. Vissa dagar när jag bara kan sova 3-4 timmar så hinner ja inte promenera. Sen vet jag inte vad dagis och fritids säger om jag tar en promenad innan jag sover. Dagarna som jag sover till 16 har jag ingen direkt lust att ge mig iväg på promenad heller. Då vill jag umgås dem få timmarna innan jobbet igen med barnen. Dagarna vi är lediga kan jag gå när janne komemr hem vid 16:30 men är så fruktansvärt mörkrädd så vill inte ge mig iväg själv då. Men de märks att jag inte får mina promenader. Lagt på mig nästan 2 cm på rumpa, lår, armar, och mage =(
Vill börja på gymmet igen men samtidigt känns det så där. Betala för massa som jag sen inte kan utnyttja. Kommer ju bara kunna gymma 2-3 månader max innan op.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0