Godmorgon onsdag

Sitter i soffan just nu. Precis ätit lite frukost efter en promenad. 5 km blev det idag. Hade thea med mig fast på cykel då men de går ju inte så fort då och sen orkar hon inte hur långt som helst. Ska strax hoppa in i duschen. Sen blir det en lugn dag. Thea har haft sån fruktansvärd hosta i natt så vi tar en lugn dag hemma. Kurera oss inför helgen. Lilltjejen blir ju 6 år på fredag 😱 Så på lördag blir det kalas med kompisarna från klassen. 
 
 
Dagens frukost bestod av kvarg, grädde och lite frön. Fastnat för det just nu så de har mina frukostar dem senaste dagarna bestått av. 
Neee, duschen var de nu. Passa på medansvar teddies sover. Sen ska ja kolla runt på lite julklappar till barnen. 1 av 3 barn är klara. Måste ju skriva om mitt läkarbesök på plastikkliniken i går oxå. Se om jag hinner de under dagen 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0