Mitt psyke

sitter just nu i vardagsrummet. Precis avslutat min frukost. Trött som bara den. Skulle mer än gärna få sova x antal timmar. Stora barnen är i skolan. Teddies är på förskolan ett par timmar bara för att han ska komma in i det. Har många lediga dagar just nu när jag byter schema rad. 
 
Sitter här i min ensamhet och grubblar över livet. Har kämpat med blod, svett och en jävla massa tårar över min kropp och vikt. Nu har jag äntligen fått en tid till plastik kirurgen om operation. Är helt bergsäker på att få ett NEJ medans Janne tror att operationen blir av. Denna osäkerhet gör att mitt psyke hamnar på botten. Hela 13 dagar kvar innan jag får träffa läkaren. Hela 13 jävla dagar 😢
Hoppas verkligen att allt slit äntligen ska ge mig något. Men just nu känns hoppet inte så jäkla bra. Kommer väl som vanligt bli sviken. Just nu är ja djupt nere i psyket så de mesta känns bara skit.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0