Blandat tjat

jaaa, just nu sitter jag i köket med en kopp te och skriver i bloggen. På datorn och där har jag inga bilder så får bli ytterligare ett bildlöst inlägg. Brukar ju blogga mest på mobilen då jag har alla bilder där men sedan dem gjorde om appen så är de såååå krongligt att mobilblogga. Så därför blir de inte så många inlägg just nu. Men det ska det väl kunna bli ändring på oxå.
 
Har precis stekt lite köttbullar och potatisen är på spisen på kokning. Ted sover och dem andra två är i skolan. Själv känner jag mig sååå jäkla rastlös. Har varit hemma från jobbet i 2 veckor nu och jobbar på lördag. Sen har ja semester och jobbar då inte på 2 veckor. Så denna månad har det bara blivit 3 jobbpass :/
Har bokat frisören 2 ggr nu som jag fått avbokat pga sjukdom men hoppas kunna komma iväg nästa vecka. Måste klippa av håret innan jag bli för irriterad på det. Vill även ha en höst ton i håret. Det hoppas jag wilma ska kunna fixa till åt mig =)
 
Annars då?
Teddies börjar inskolningen på Måndag på förskolan, hoppas jag. Han är ju oxå snorig som bara den men samtidigt har han 3 tänder som är på väg upp plus att han oxå fått 2 tänder under dessa sjukdagar. Själv känner jag mig faktiskt ok inför inskolningen, just nu ialla falla. När vi bestämde att han skulle börja kändes det bra. Sen när vi fick bekräftelse på att han fått en plats vart de så verkligt men rätt ok ändå. Föra veckan fick jag bara sån ångest och hade lätt kunnat lyft på luren och plocka bort honom och vart hemma 1 år med honom. Men jag går ditt med inställningen att det här ska bli bra så detta fixar vi nog. Är nog mer pappan som funderar på hur han ska få med sig allt på morgonen. Då vi bar har 1 bil och den har jag till jobbet så kommer han kl 6 på morgonen behöva gå med teddies i vagnen ditt. för vagnen behöver ju följa med så han kan sova iden plus att när jag hämtar honom sen behöver jag den. Förutom barnet och vagnen behöver han ju ha med sig massa extrakläder. Sen har vi ju två barn till som dem oxå ska lämnas med massa extra packning. Men det kommer nog gå bra:)
 
 
 
Nee, nu vakna barnet så bäst att sysselsätta honom 1 timme innan vi ska hämta dem andra två huliganerna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0