bukoperation

jaa, en bukoperation har jag velat göra i många år. Året innan Ted blev till diskutera vi ang det. Att antingen blir det ett barn till och sen en operation eller så får jag sörja att jag inte får fler barn och gör då en operation. Men så flytta då Ted in hos oss. Nu har jag verkligen kämpat och kämpat och kämpat med vikten och har nu minskat 33,3 kg. Inte helt nöjd då jag måste ner ytterligare 2 kg. " jäkla ynka kilon till. Egentligen är jag väldigt nöjd med min vikt men då jag sååå gärna vill ha denna operation måste jag inom ramen på deras godkända bmi. I går var jag till vc med min förkylning så då passa jag på att fråga om denna operation. Träffade en underbar läkare (om man nu får säga så) som verkligen lyssnade och mer än gärna skickade en remiss. Tyckte att jag skulle försöka att komma ner dessa 2 kilon och han hoppades att det skulle bli ett bra svar jag fick. Även fast han var tveksam då dem tydligen är jätte hårda. Men han skulle göra vad han kunde. Magkänslan är väl inte så där jättebra just nu men får se vad det står i brevet när det kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0